BERLIJN – deel 2

Weinig woorden, veel foto’s:


Kunsthaus Tacheles. Leuk om te zien, maar vooral veel alternatieve (stonede) mensen en vieze lucht en graffiti. Voor de rest heel artistiek enzo.


Kunsthaus Tacheles II


Kunsthaus Tacheles III


Mooie synagoge. Althans, van buiten. Niet echt de moeite waard om naar binnen te gaan (zeker als je er vijf euro voor moet betalen).


Berliner Dom


Kerkachtige in de buurt van ons appartement


Schloss Charlottenburg


Voor in de verzameling deel II (het is een gieter, trouwens).


Megastad Potsdam

In Potsdam besloten ze de Brandenburger Tor na te bouwen. Alleen dan 10 keer zo klein. Toch een leuke poging.


Het beroemde Hans-Otto-Theater. Hier schijnen echt beroemde mensen te zijn geweest, maar voor mij was het meer een vervallen gebouw wat toevallig naast de dichtstbijzijnde parkeerplaats lag..


Das bin ich (ik moet zeggen dat de Franse taal het hier weer wint, c’est moi klinkt stukken beter).


Kasteelachtige ‘Sans souci’ in Potsdam.

6 reacties op ‘BERLIJN – deel 2

  1. Myrthe

    Mowje foto’s! En die foto met jou is heel leuk :) Ik ga in mei ook naar Berlijn en ik kan nie wachten want ik hou van die Stadt!

Plaats een reactie