Over waarom het ook alweer vijf dagen geleden is dat ik hier nog enig teken van leven toonde

(En niet over hoe het mogelijk is om titels langer dan tien woorden te krijgen).

Allereerst was ik heel druk bezig met het bedenken welke kleur ik mijn nagels moest lakken. Ik ben immers in het bezit van 46 verschillende kleuren, en toch waren ze het deze week allemaal nét niet. En ik had geen tijd om een nieuw kleurtje te kopen, waar we gelijk bij punt twee komen..

…namelijk dat ik belachelijk veel toetsen had en verslagen in moest leveren deze week. Ter compensatie heb ik komende week geen enkele toets, maar dan is er gelukkig genoeg te doen voor de komende week met weer een fijn aantal toetsen. Nog anderhalf jaar middelbare school.. twee woorden negen letters.

Ten derde omdat ik even mijn jetlag bij moest slapen, naturlich. Iedereen weet dat het tijdverschil tussen Rotterdam en Berlijn immens groot is. Tijdens ons verblijf in Berlijn was ik elke dag zo moe dat ik om 10 uur ’s avonds sliep en om 10 uur ’s ochtends met Heel Veel moeite opstond. En dan niet omdat ik uit mezelf wakker wordt. Helaas kost het me thuis erg veel moeite om om 10 uur te gaan slapen en om 10 uur opstaan is wegens vervelende omstandigheden (school) niet mogelijk.

Als vierde moest ik me mentaal voorbereiden op het feit dat ik me vanavond voor het eerst in mijn leven in een steakhouse (17 jaar gedacht dat het stiek was in plaats van steek) zal bevinden, als vegetariër. Ideetje van mijn mentor, en ‘natuurlijk zijn er ook gerechten voor vegetariërs!’. Ik hoop dat ze een fijne salade hebben, zonder enig  spoor van varken/koe/hert/bizon (stond op wikipedia).

Dus, dit was mijn week kort samengevat. Hebben jullie nog wat leuks/spannends/mieters/spitsvondig ( grappig) meegemaakt?

 

7 thoughts on “Over waarom het ook alweer vijf dagen geleden is dat ik hier nog enig teken van leven toonde

  1. Carmen

    Bier halen! Haha grapje, begrijpelijk. Dat nagellakdilemma heb ik ook vaak en ik heb een keer in een schnitzelhaus gegeten als vegetariër, dus ik weet wat je moet doormaken :p

  2. Tünde

    En anders hebben ze altijd nog wel van die vieze frietjes *zucht* is bij mij ook altijd vervelend.

    46 verschillende nagellakken, wauw, dan moet je toch wel bijna alle mogelijke kleuren hebben?

  3. Linda

    Haha, ja dat probleem met de nagellak is inderdaad wel heftig. Je zal het maar meemaken! Veel plezier met eten in het ‘stiekhouse’, op zoek naar een bizonloze salade. (Ik durf voor €10 euro te wedden dat er een salade zonder bizon is!) xxx

Geef een reactie

