Hoi, ben ik (alweer)

Mijn blog en ik. Een beetje een knipperlichtrelatie. Na wat ups and downs en de afgelopen maanden wekelijkse (wat zeg ik, er waren perioden waarop het zelfs dagelijks was) sessies bij de relatietherapeut hebben we toch besloten samen verder te gaan. Weer in zee te gaan (hoewel dat laatste een beetje koud is rond deze tijd van het jaar).
Goed. < kots > We zijn er sterker uitgekomen < / kots > .

Verder is er niet erg veel heftigs gebeurd. Maar aangezien alles altijd beter wordt met lijstjes, hier lijstjes:

Wat is er veranderd:
– Mijn haar is langer (en doder) (maar ik durf niet naar de kapper)
– Ik heb tien woorden Spaans gesproken in Spanje en ben daardoor nu ervan overtuigd dat ik in mijn vorige leven Madrileense was
– Ik heb vaker een muts op (oh nee, beanie) met dit weer
– Er prijkt sinds kort een roze pasje met een ongelooflijk oncharmante foto erop in mijn portemonnee. (Wie schenkt mij een auto?)

Wat is er hetzelfde:
– Ik studeer nog steeds taal&cultuur
– Ik huil nog altijd om Hello Goodbye
..laatst ook om Eigen Huis & Tuin (maar dat was echt heel aandoenlijk)
– Ik ben nog steeds 1m65 en volgens mijn paspoort 1m69

Het was weer leuk. Groetjes.

5 thoughts on “Hoi, ben ik (alweer)

  1. Linda

    Ah, yeah, je bent er weer. Wat goed dat je je rijbewijs hebt, gefeliciteerd! Volgens mij bestaan er geen mensen met een charmante foto op één van hun pasjes. En huilen om Eigen Huis & Tuin? Hahahaha, dan kan ik mij nog niet helemaal voorstellen ;)

Geef een reactie

