Dingen die fijn zijn

  • Dat er zoveel leuke nieuwe mensen in Utrecht wonen
  • Het concert van Laura Marling maandag. WAUW. Huilen.
  • M’n nieuwe laptop. Liefde!
  • Dat ik na twee weken Spaanse les echt al een beetje Spaans kan.
  • Hoe leuk het uberhaupt is om een nieuwe taal te leren.
  • Goed commentaar krijgen op iets wat je ingeleverd hebt.
  • Herfstbomen.
  • Photobooth. Vooral de  ‘eekhoorn’-optie; wie heeft er nou nooit eens als een eekhoorn uit willen zien?
  • Eindelijk salaris krijgen van m’n vakantiewerk.
  • Mensen in de trein die leuke dingen tegen je vertellen.
  • Utrecht zelf. Fijne stad.
  • Boeken waarvan je hoopt dat je ze nooit uithebt, omdat ze zo mooi zijn.
  • Het nieuwe album van Franz Ferdinand. Yay!
  • De ‘Smile More’-trui van Monki.
  • Heel hard liedjes zingen.
  • Van dat fijne herfstweer waarbij de lucht fris is maar toch de zon wat schijnt.
  • De feestjes van mijn studievereniging.
  • De 24e van de maand en het bedrag wat dan op mijn rekening verschijnt.

Ja. Ik vind mijn leven zo erg nog niet.

7 thoughts on “Dingen die fijn zijn

  1. Karlijn

    Wat veel leuke dingen! Mooie boeken, ah dat is zo fijn! Welk boek vind je zo mooi? Ik kan echt dagen doorbrengen in de wereld van een boek als ik erdoor geraakt wordt. Fijn dat er zoveel leuke mensen in Utrecht zijn :) Vast heel gezellig daar!

Geef een reactie

