Mijn nieuwe liefde

Een aantal weken was er een stilte op mijn blog. De afgelopen weken bezat ik namelijk geen laptop. Waar ik tijdens mijn vorige blogpost heel blij was met mijn nieuwe laptop, begon deze na een aantal uur ineens een heel gek geluid te maken. Ik kan je vertellen dat typen op een laptop die evenveel geluid maakt als een opstijgend vliegtuig niet erg bevorderlijk is voor je goede humeur. Dus heb ik mijn laptop van 1 dag oud op reparatie gestuurd. Anderhalve week later kwam hij terug en zette ik hem aan: zelfde geluid. Ik bracht de laptop terug en kocht een nieuwe. Zo gezegd, zo gedaan. Deze laptop vertoonde al wat kwalen met de wifi en toen ik er de volgende ochtend gezellig mee op de bank zat viel hij plotseling twee keer achter elkaar uit. Ik vrees dat ik een soort rampen aantrek wat betreft laptops. Deze brachten we dus ook terug en het was tijd om binnen twee weken een derde laptop aan te schaffen.

Een MacBook Air speelde al een tijdje in mijn achterhoofd, maar ja: zo anders, zo duur. Maar aangezien ik al een jaar spaar en ik deze zomer gewerkt heb vond ik het een nu-of-nooit-moment. Tien minuten later stopte ik mijn pinpas in het apparaat bij de Media Markt en was de MacBook officieel van mij. EN WAT IS ‘IE MOOI!! Ik ben een heel gelukkig meisje en ik ben vooral heel blij dat deze laptop eindelijk werkt zoals hij hoort.
IMG_0683
IMG_0680

IMG_0681

Eind goed, al goed.

10 thoughts on “Mijn nieuwe liefde

  1. Anne

    Wat een gedoe, wat een pech heb je gehad met die apparaten zeg! Gelukkig is dit nu wel een heel mooi exemplaar, geluk bij een ongeluk ;)

  2. Jana

    Jammer van die andere laptops maar geloof me, hier krijg je geen spijt van :) Ik gebruik inmiddels al ongeveer 2 jaar een macbook en ik zou echt niet terug naar Microsoft willen!

  3. Rowan

    AAAAAAH WAT TOF! Ik wil ook een MacBook, mijn laptop is zo traag!

    Love,

    Rowan

    Ps: ENTER MY GIVEAWAY FOR A CHANCE TO WIN A PAIR OF INVITO BOOTS WORTH 100 EUROS! TODAY IS YOUR VERY LAST DAY!
    Bekijk ook eens mijn training/food blog: FITSTERS IN LAW

  4. Janine

    Oh my wat issie pretty! Wel heel erg jammer van die andere laptop maar misschien was deze wel een beetje ment to be ;).

Geef een reactie

