Lieve spotify,

ik vind het heel fijn dat je bestaat. Echt waar. Mijn laptop is er ook blij mee, want je zorgt ervoor dat ik minder muziek download. Waardoor mijn laptop weer wat minder hoeft te doen. Scheelt toch weer.

Maar af en toe gedraag je je een beetje vreemd.

Zo was ik laatst liedjes aan het luisteren van Mumford and Sons. ‘Hee, meisje,’ zei je toen. ‘Als je Mumford and Sons leuk vind, heb ik nog wat leuke suggesties voor je. Als je interesse hebt, kun je op mij klikken.’ Omdat ik je bestaan zo waardeer en je altijd op je woord vertrouw, klikte ik op je. Daar verscheen een lijstje met liedjes van Nicki Minaj en Pitbull.

Sindsdien vind ik je iets minder. Maar nog steeds heel leuk. Kun je me alleen een keertje uitleggen wat de overeenkomsten tussen Nicki Minaj en Mumford and Sons zijn? Dat snap ik niet zo goed. Alvast dankjewel.

Liefs, Annemijn

11 thoughts on “Lieve spotify,

  1. Anne

    Hahaha ja! soms is spotify echt mega raar met al die ‘misschien vind je dit ook leuk’ suggesties. Ik snap er ook vaak weinig van…

  2. Linda

    Hahaha, dat je dat niet snapt. Ik bedoel: helemaal hetzelfde genre, dezelfde soort videoclips en qua uiterlijk lijken ze zelfs op elkaar.

Geef een reactie

