Lievelingsliedjes van het moment

Het zal velen van jullie bekend voorkomen: liedjes tien miljoen keer afspelen om ze vervolgens spuug- en spuugzat te worden en ze nooit meer te willen horen. Ik heb elke maand een aantal liedjes die ik constant afspeel en die ik daarna ook wel zat worden. Ook nog een tip: nooit je lievelingsliedje als wekker instellen. Tenzij je dat liedje graag binnen korte tijd ontzettend wil verafschuwen.

Goed: de lievelingsliedjes van nu.

Daughter – Youth


Sinds ik Daughter op Noorderzon zag luister ik bijna nog alleen maar Daughter. Ik vind dit liedje zo mooi! Tip: niet luisteren als je je zwaar %@#( voelt, want dan ga je huilen (tenminste, als je Annemijn heet).

Newton Faulkner – Plastic hearts


Mister Faulkner werd mij getipt door een meisje van mijn studie en daar ben ik haar zeer dankbaar voor, wat een fijne muziek! Deze opname heeft niet zo’n goede geluidskwaliteit, maar op Spotify staat dit nummer (en vele leuke anderen!) in geweldige kwaliteit voor u klaar.

Bastille – Things we lost in the fire


Terwijl half Nederland al door had dat Bastille geweldig was, duurde dat bij mij nog tot augustus. Maar nu ik ze ontdekt heb speel ik ze ook meteen Heel Vaak af. Dit liedje is op dit moment 3FM megahit, dus zelfs in de auto kan ik hem meezingen, jippie!

Wat zijn jullie lievelingsliedjes van het moment? Ik houd van nieuwe muziek ontdekken, dus ik ben erg benieuwd!

8 thoughts on “Lievelingsliedjes van het moment

  1. Karlijn

    Ik kende Bastille niet van de radio maar omdat ik op 8tracks zo’n beetje in elke afspeellijst tegen kwam haha. Maar verder luister ik de laatste tijd veel naar Marina and the Diamonds :)

  2. Margot

    Ik ontdekt je blog nog maar net, maar ik ben al enthousiast over je muzieksmaak. Bovendien vraag ik me heel erg af waarom ik die fantastische groep Daughter nog niet kende. Het leven zit vol mysteries.

  3. Janine

    Ohhh, dat wekker verhaal is zo ontzettend herkenbaar. Inmiddels heb ik maar gewoon een deuntje gekozen dat al op mijn telefoon stond om mijn liedjes niet te verpesten.

  4. Rosie

    Heerlijke muziek is dit zeg :)! Ik luister de laatste tijd, als ik gewoon lekker thuis ben, het album van the Passenger. Zo lekker ontspannend en rustgevend!

    Liefs Rosie!

    P.s. Jij als enorme olifant lover moet echt mijn travel update van vandaag lezen ;-)! We hebben namelijk 2 nachtjes geboekt in een olifanten lodge op Bali waar ik vandaag over vertel haha!

Geef een reactie

