Hoogtepunten van deze week

  • Meer bruin dan rood zijn.
  • De geur van versgebakken appeltaart (ter ere van de trouwdag van mijn ouders. Die ze overigens zelf vergeten waren.).
  • Mooie nagellak voor 1 euro.
  • Heel mooie nagellak voor 5 euro (maar dat was Essie).
  • Het feit dat mijn geen-boeken-meer-kunnen-lezenstoornis eindelijk voorbij is. Op de één of andere manier waren na die examens mijn hersens zodanig geblokkeerd dat ik gewoon geen concentratie meer over had.
  • Asos pakketjes!
  • Wraps ♥ (en vervolgens het ‘beslag’ in mijn haar, op mijn kleren en verspreid door de gehele keuken, maar dat terzijde)
  • Kaarsjes in de tuin.
  • IKEA-vazen. Ik heb wat ingeslagen voor mijn studentenkamertje en ze zijn heel leuk én supergoedkoop! De duurste die ik kocht was €1,99 en de goedkoopste €0,49. Dus daarvoor hoef je het niet te laten ;-).
  • Mooie bloemen voor in de desbetreffende vazen.
  • Nieuwe washi-tapejes!

En hoe was jullie week? :-)

12 thoughts on “Hoogtepunten van deze week

  1. Rieke

    Hahaha, ik heb van de week ook wraps gemaakt, de héle keuken, inclusief alle personen die zich op dat moment in de keuken bevonden, zaten onder. (vraag me niet hoe, lol)

  2. Linda

    Leuk om te lezen! Wat erg trouwens dat ze hun trouwdag zelf vergeten waren! Ik ben zelf ook meer bruin dan rood. (Maar dat is meer omdat ik niet rood ben, dan omdat ik bruin ben.) Ik ben ook bij de IKEA geweest, lobi voor die winkel. De decoratie afdelingen zijn echt ‘de shit jwz’.

  3. The Moustaches

    “De geur van versgebakken appeltaart (ter ere van de trouwdag van mijn ouders. Die ze overigens zelf vergeten waren.).”

    Hahaha awww. Hier moest ik erg hard om lachen. Mijn week was heel erg druk, maar alles werd goed gemaakt door de zon :D!!!

Geef een reactie

