Expectation vs. reality: de egel-editie

Af en toe, op dagen waarop ik Echt Niets Beters te doen heb, lees ik wel eens beautyblogs. Ik heb niks tegen beautyblogs (daarom lees ik ze dus ook soms), maar aangezien ik nog nooit een eyelinerstreepje in één keer recht heb gezet en eigenlijk nog steeds niet snap waarom een mens bronzer zou gebruiken is het vrij opmerkelijk dat ik beautyblogs lees.

Maar goed. Afgelopen dinsdag was zo’n gekke dag. Ik las ergens dat als je met een knot in je haar zou slapen, je de volgende dag wakker zou worden met prachtige krullen waar geen enkele krultang voor zou kunnen zorgen. Ik geloof TellSell soms zelfs al, dus dit al helemaal. Vol goede hoop (zie hieronder mijn verwachtingen) maakte ik dus een knot op mijn hoofd die avond, om er vervolgens mee te gaan slapen.  Expectation
De volgende ochtend stond ik op en haalde ik de knot uit mijn haar. Met dit als resultaat:RealityIk weet niet waarom het bij anderen wel werkt en bij mij niet, maar mocht je het willen proberen: houd realistische verwachtingen.

En als ik ooit een beautyblog zou willen beginnen: houd me alsjeblieft tegen. Dank.

11 thoughts on “Expectation vs. reality: de egel-editie

  1. Tea

    Hahah, hier moest ik even heel hard hardop om lachen.

    Tip: was je haar, doe er mousse in, vervolgens een beetje gel dat je erin knijpt en slaap dan met twee knotten in = veel mooiere resultaat :)

  2. Sylvia Kuijsten

    Hahaha, prachtig xD Jammer dat het trucje niet werkte, maar je hebt er in ieder geval een leuk blogje aan overgehouden ;) Ik heb een lichte slag in m’n haar, dus bij mij werkt zo’n knot wel prima, maar ik ben niet altijd blij met dat onhandelbare haar ;)

  3. Dina

    Geweldig! Ik heb krullen van mezelf, maar laat mijn haar na het douchen altijd drogen in een knot. Bij mij werkt het wel. :P

  4. Linda

    Hahaha, je bent echt hilarisch. Vooral die tags maken het helemaal af! Bij mij werkt het wel een beetje, maar het is inderdaad niet altijd even mooi.

  5. Aline

    Hahaha wat hierboven gezegd wordt, kun je daarvoor niet beter een vlecht in je haar doen? Niet dat ik er verstand van heb ofzo. Ik snap niks van makeup en beauty en alles wat erbij hoort. Ik snap nog net hoe mascara werkt.

  6. lauradenkt

    Die tip kwam duidelijk niet van L@urrAliiCi0uSsSsS, want die geeft alleen maar goede tips. Is een vlecht/zijn vlechten daarvoor niet handiger trouwens?

Geef een reactie

