Annemijn de student: kamerinspiratie

Roominspiration0

De afgelopen weken heb ik gezocht naar een kamer die groot, leuk en mooi genoeg was om (een deel van) mijn studententijd in door te brengen. En met resultaat! Ik heb met trillende handjes drie hospiteeravonden doorstaan en uiteindelijk was ik bij twee van de drie uitgekozen! Superleuk natuurlijk, maar dat betekende wel dat ik moest kiezen. Met stip op 1 in de top 10 ‘Dingen die Annemijn NIET kan’: kiezen. Dus dat was even vrij jammer. Uiteindelijk heb ik gekozen voor de grootste en schoonste kamer waar ik me het meest op m’n gemak voelde. Die was helaas wel iets duurder, maar dat moet ik er dan maar voor over hebben ;-)

Maaaar nu het belangrijkste: op kamers gaan is in zekere zin een vrijbrief om niks anders te doen dan naar de IKEA gaan, alle kringloopwinkels in de omgeving bezoeken en  ‘interior’ in de zoekbalk van Pinterest invullen. Dit laatste heb ik de afgelopen dagen het meest gedaan en hieronder vinden jullie het resultaat hiervan. Roominspiration3Roominspiration1

En als je me de komende dagen nog zoekt: waarschijnlijk ben ik dan in de IKEA.

18 thoughts on “Annemijn de student: kamerinspiratie

  1. Olga

    Voor je het weet zit je urenlang naar interieurs van anderen te kijken en heb je duizend plaatjes gepind. En dan zit ik alweer met het volgende probleem, hoe krijg ik al die duizend ideeën in 1 woonkamer?

  2. foodandotherfriends

    Wat een leuke inspiratie plaatjes!
    Zelf vond ik het heerlijk om mijn kamertje in te richten. Helaas zit mijn studententijd er alweer op ;). Maar dat betekent: een heel appartement inrichten haha :D

  3. Sylvia Kuijsten

    Phoe, het is voor mij alweer drie jaar geleden dat ik de woonboulevards afstruinde naar meubels en andere spulletjes, time flies! Ik zou naast de IKEA zeker eens bij de Leen Bakker kijken, daar komen vrijwel al mijn meubels vandaan :)

  4. anouk

    Ah super leuk op kamers! Ik ben ook echt nog enorm aan het twijfelen (als studeren sowieso doorgaat) tussen kamers of elke dag min 2 uur op en neer. baaah. Gefeliciteerd wel echt met kamer!

  5. Niki

    Zo leuk om je kamer in te richten! Lekker zwijmelen bij al die mooie plaatjes nu het toch slecht weer is, haha.

Geef een reactie

