Hoi, ja, ik besta ook nog

Het laatste bericht dat ik hier postte was op mijn verjaardag. Alsof ik met het teveel aan taart meteen mijn zin en tijd tot bloggen verloor, blogde ik zes maanden lang niet meer. Het was niet echt een bewuste keuze, het was meer dat ik zoveel tijd kwijt was aan andere dingen dat ik eigenlijk niets kon bedenken waarover ik kon bloggen zonder dat het iets zou zijn als ‘aaaah ik ben gestrest help geef me dat diploma nu’.

Dat is dan ook meteen het enige wat veranderd is in mijn leven:na drie weken (lees: zes jaar) stressen heb ik dan m’n gymnasiumdiploma binnen gesleept. Hoezee!

Voor de rest ben ik vrijwel niet veranderd. Ik houd nog steeds van olifanten, ik maak nog steeds overal lijstjes voor, zing nog steeds heel hard als ik (denk dat ik) alleen thuis ben en geef nog steeds meer geld uit dan ik daadwerkelijk heb.

Verder vermaak ik mij op dit moment met niks doen, muziek luisteren, het leed dat hospiteren heet, niks doen en duizenden examenfeestjes. Verschrikkelijk, vakantie. Om mezelf nog enigszins nuttig te maken in deze vrijheid van drie maanden heb ik gelukkig wel een vakantiebaantje. In de thuiszorg. Ik hoop dat de bejaarden mij leuk genoeg vinden en dat ramen wassen één van mijn tot nu toe onontdekte talenten is. Ik hou u op de hoogte.

8 thoughts on “Hoi, ja, ik besta ook nog

  1. Marlous

    Haha succes met de bejaarden! ;-) En gefeliciteerd met je diploma! Ik ga rond november verhuizen dus mocht je tegen die tijd nog geen kamer hebben mag je mijn prachtige mintgroene kamertje wel overnemen ;-)

  2. Aline

    Lieve comment van je op mijn blog ^_^ Ik ben benieuwd naar je schrijfseltjes. Gefeliciteerd met je gymnasiumdiploma enne, binnenkort zijn we stadgenootjes! (las bij het verhaaltje over jezelf dat je ook in Utrecht gaat studeren, ik ook! :) )

  3. Annemijn

    Ah, wat lief! Ik hoor heel vaak dat mensen mij niet kunnen vinden op social media, heel gek! Ik heb dus jou maar even toegevoegd :)

  4. Linda

    Ah yes, Annemijn, je bent weer terug! Ik vond het zo jammer dat je stopte met bloggen. (Ik heb je zelfs geprobeerd op te zoeken op Facebook en Twitter om te vragen waarom je gestopt was, maar ik kon je niet vinden. Heb je geen social media of heb je je achternaam er gewoon niet bij staan?) Anyway, gefeliciteerd met je Gymnasium diploma! Fijn gevoel is dat he? Ik ben ook heel erg blij dat ik geslaagd ben voor Atheneum, heerlijk die vakantie nu. Succes bij de bejaarden ;)

Geef een reactie

