18!

Vandaag is de dag dat ik eindelijk legaal sterke drank kan drinken én mag stemmen! Helaas ben ik nooit zo te porren voor een glas jenever en de verkiezingen duren nog wel een jaartje of vier, dus voorlopig heb ik er nog niet zoveel aan.
Vanochtend ben ik volgens de familietraditie wakker gezongen en heb ik al een paar cadeautjes gehad. Daarna was het tijd voor het échte feestje van die ochtend: een schoolexamen wiskunde.. Gelukkig was dit na 3 (!) uur voorbij en kon ik cakejes gaan bakken. Die van mij zitten nu in de oven, maar ik gok dat ze niet zo perfect worden als deze hieronder. Vanavond ga ik m’n verjaardag vieren met m’n vriendinnen en morgen komt de familie (als het weer het toelaat.. ik houd heel veel van sneeuw maar niet als hij/zij (?) ervoor zorgt dat niemand op mijn verjaardag komt ;-)).

Red-velvet-cupcake-with-raspberry-marshmallow-cream-cheese-frosting_large
(bron foto)

Dan ga ik nu even naar de oven rennen. Och, ik heb zo’n zwaar leven ;-)

16 thoughts on “18!

  1. Kinga

    Gefeliciteerd met je verjaardag Annemijn! Hopelijk zijn je cakejes nog gelukt en veel plezier vanavond!

  2. Marlous

    Gefeliciteerd! Oh en over die verkiezingen, daar zou ik nog niet zo zeker van zijn. Ik ben pas 20 en heb al 3 keer mogen stemmen (ok, een keer gemeenteraadsverkiezingen) ;-)

Geef een reactie

