Berlin, du fehlst mir

berlin1berlin2berlin3berlin4berlin5berlin6
Negen maanden geleden was ik voor het laatst (en voor het eerst) in Berlijn (mocht je nog de posts van Berlijn in maart willen zien, klik dan hier en hier!). Berlijn is leuk: vegetariërproof, mooie gebouwen, Museuminsel, leuke parkjes en, zeker niet te vergeten, er staat een Urban Outfitters ;-) Als je me nu een trein/vliegtuigticket naar Berlijn zou overhandigen, zou ik er niet eens aan denken om te weigeren..

Gelukkig bestaat er een kans dat ik me deze zomer weer in Berlijn begeef, maar er is ook nog een kans dat ik me deze zomer in Londen begeef (oh, het leven is zwaar!). Ik twijfel nog hard, maar als het aan Google Translate ligt wordt het in geen geval Berlijn ;-)

10 thoughts on “Berlin, du fehlst mir

  1. Nicole

    Super leuke foto’s! Al jaren staat Berlijn op mijn lijstje. Ik wil er nog steeds zo graag naartoe. 2013 moet het gewoon gebeuren!

Geef een reactie

