Dingen die ook fijn zijn

– mensen die heel blij zijn met de cadeautjes die jij voor ze gekocht hebt
– Sinterklaas vieren
– heel leuke nieuwe blogs ontdekken
– kerstlichtjes door mijn kamer
– chocoladeletters ♥ ♥ ♥
– appel/kaneelcakejes ♥ ♥ ♥
– courgetterisotto ♥ ♥ ♥
(tot zover mijn liefde voor eten)
– het laatste ontzettend mooie jurkje in het salerek aantreffen in precies jouw maat
olifantjes die voetballen
– mooie liedjes
– kindjes die schattige dingen zeggen
– boeken zo vaak hebben gelezen dat ze je uit je hoofd kent
– Le fabuleux destin d’Amélie Poulain
– het feit dat het einde van het profielwerkstuk in zicht is
– een heel goed idee hebben
– buschauffeurs die hallo zeggen en glimlachen
– dat je haar heel goed zit, zomaar! ineens!
– na een regenachtige fietstocht erachter komen dat je haar gewoon nog goed zit! echt!
– een panty die heel de dag heel blijft

11 thoughts on “Dingen die ook fijn zijn

  1. Linda

    Dat één na laatste gebeurde mij vandaag! Het heeft me zelfs een nieuwe profielfoto opgeleverd, want een vriendin van mij besloot op de halve kunstles haar gigantische spiegelrefelexcamera op mij te richten. Ach ja, was dat haar dat nog goed zat wel echt een voordeel.

  2. Josephine

    Blije mensen in het algemeen vind ik leuk! En nieuwe blogs ook, totally agree. Kerstlichtjes, die wil ik ook graag in mijn kamer, zo gezellig en aaaah chocoladeletters, gimme <3

Geef een reactie

