Herfstfoto’s

Het is herfst (voor het geval je het nog niet wist, je weet maar nooit). Over het algemeen weet ik niet zo goed wat ik van herfst moet vinden. Het is jarig zijn, sinterklaas en warme chocolademelk tegenover regen, vroeg donker en nog eens regen. Ik moet nog maar wat lijstjes maken om erachter te komen of de herfst en ik kornuiten zullen worden ;-)
Naast jarig zijn, sinterklaas en warme chocolademelk heeft de herfst nog een ander voordeel: je kunt er mooie foto’s van maken (dit tellen we in bovenstaand lijstje niet mee, want ik welk seizoen is het onmogelijk mooie foto’s te maken?). Dus wat deed ik? Ik ging op de bank zitten met de lelijkste joggingsbroek ooit aan en een beker warme chocolademelk in de hand. Oké, grapje: ik ging dus foto’s maken. En hieronder het resultaat:


7 thoughts on “Herfstfoto’s

Geef een reactie

