Even een update in de categorie: AAAAH PANIIIIIIEEEK STRESSSSS!!!!

Mijn leven is voor het grootste deel heel leuk en ik ben ook een zeer blij meisje de laatste tijd. Maar hier de verklaring van de titel: november/december zijn sowieso altijd heel druk, er kwam iets vervelends tussen én ik zit ook nog even in mijn examenjaar.

– Om maar met het minst leuke te beginnen: ik ben al een week constant dronken. Maak je geen zorgen: ik ben geen zuipuhh-tot-we-kruipuhh-persoon. Twee maanden geleden heb ik tijdens turnen een rugblessure opgelopen (ik maakt een flikflak en toen AU): ik heb een scheurtje in m’n ___________ (voeg Latijnse spiernaam in). Een maandje rust houden en het kwam wel weer goed. Maar dat heb ik blijkbaar niet helemaal goed gedaan, want ik heb de laatste weer heel veel pijn in mijn rug. Ik moet nu naar de fysio, maar om mijn spier eerst goed ‘los’ te krijgen  heb ik nu pijnstillers. Maar één pijnstiller staat gelijk aan zes glazen wijn.. Maar ik voel in ieder geval geen pijn meer :-)!
– Ten tweede moeten mijn beste vriendin en ik nog even een vakantie plannen. We hadden allebei niet zo’n behoefte aan een Albufeira/Blanes-achtige reis, dus hadden we het plan een interrailticket te kopen en door Europa te gaan touren. Helaas ging dit niet door, want a) het is veel te duur voor ons arme scholieren-budget en b) de ouders van mijn beste vriendin waren er niet zo heel blij mee. Nu denken we aan een citytrip Berlijn/Londen, ook heel leuk en iets minder ver/duur.
– Dan moet ik ook nog binnen één week een surprise + gedicht in elkaar flansen. Het gedicht is nooit zo’n probleem, maar ik ben op zijn zachtst gezegd niet de meest knutselliefhebbende persoon op aarde. Knutselen vind ik vaak ontzettend frustrerend: alles plakt aan elkaar (lijm in mijn haar enzo, heerlijk!), het zakt in of het ziet er gewoon niet uit. Maar goed, nog één weekje..
– Tot voor kort moest ik ook nog even een studie kiezen, maar dat heb ik gister gelukkig gedaan. Gister was de voorlichtingsdag van de Universiteit Utrecht en ik denk dat ik nu (EINDELIJK!) weet wat ik wil gaan doen: Taal- en cultuurstudies. De oplettende blogger heeft dit ook al bij Myrthe gelezen, dus als alles zo blijft worden we studiegenootjes ;)
– Ik ben bijna 18! Dit moet natuurlijk gevierd (en gepland) worden, en dat moet ik nog even doen.
– Nog een ontzettend leuk iets aan mijn verjaardag: op mijn verjaardag staan de herkansingen gepland. In plaats van taart eten en feest vieren bestaat mijn verjaardag dit jaar uit stressen om wiskundesommen en nadenken over de duizenden Willems die in onze Republiek geleefd hebben.

Maar zoals ik al zei: alles komt goed en de meeste dingen die staan te gebeuren zijn gelukkig heel leuk.

9 thoughts on “Even een update in de categorie: AAAAH PANIIIIIIEEEK STRESSSSS!!!!

  1. Josephine

    Oeh, die pijnstillers zijn heftig! Beterschap joh. Inderdaad veel stress joh, maar alls komt inderdaad goed, gewoon alles goed op een rijtje zetten ^^

  2. Kinga

    Pfff succes met alle drukte en herkansingen enzo. Je ‘constant dronken’ en ‘zuipuhh-tot-we-kruipuhh’ regels deden me hardop lachen, maar sterkte met je rug!

  3. Myrthe

    Wooow mijn wij zijn secret twinsisters, en dezelfde studie en ik wilde ook geen Albufeira-taferelen doen dit jaar (iedereen uit mn jaar wel, gezellig) en wilde interrailen maar DUUURRR. Dus. Volgens mij zijn we gescheiden bij onze geboorte

  4. Elle

    Haha: zuipuhh-tot-we-kruipuhh. Wordt mijn nieuwe motto, gewoon omdat het zo geniaal klinkt. Oeh, interrailen! Jammer dat het niet doorgaat maar Londen/Berlijn is ook leuk. Ik verjaar altijd midden in de examens dus ik weet waar je door moet (dit klinkt dramatisch, hm), succes.

  5. Kim

    Yaaaay! TCS stond bij mij op de tweede plek. Heb daar een meeloopdag gedaan, maar vond het allemaal toch een beetje vaag en onoverzichtelijk en ik vond het jammer dat je niet echt een vaste groep hebt. Maar superleuk dat jij het wel gaat doen! Weet je al een beetje wat voor vakken je gaat kiezen?

Geef een reactie

