Fijne dingen

– aardbeiensmoothies
– een turquoisegekleurde mailbox
– het olifantenjurkje van Into The Fold’s Camilla
– nieuwe blogs ontdekken
– het babyolifantje dat werd geboren in Amersfoort (en het feit dat je je kon inschrijven voor een smsje op het moment dat hij/zij geboren werd)
deze jas van de mango
– felgekleurde nagels (ik ben tegen de ongeschreven regel dat je in de herfst herfstkleur-nagellak op zou moeten doen)
– verlanglijstjes maken
– het feit dat de schoolexamenweek ein-de-lijk voorbij is
– bijna jarig zijn (1 maand!)
het vrolijke liedje van Lenka van de Windows 8-reclame
– de tekst in mijn autotheorieboek: ‘op de autosnelweg is het verboden om achteruit te rijden.’ echt waar?
– een 8,2 (!) voor het schoolexamen Latijn
– pompoensoep
– vriendinnetjes met lieve smsjes (oh nee, whatsappjes)
onzettend lieve kittens
– einde-van-de-se-week-vieren-feestjes
– alvast plannen maken voor de zomer van 2013
– ontzettend goed zijn in Unblock Me
– mijn ontzéttend optimistische Buienradarapp die in een stortbui met continu flitsen en gerommel prachtig weer aangeeft
– deze nagellak
– onverwacht de eerste twee uur vrij

11 thoughts on “Fijne dingen

  1. Linda

    Weet je dat ik onderaan het lijstje ben begonnen met lezen en toen omhoog ging? Leuke dingen, dat olifantenjurkje is echt cute! En heel goed van je 8.2 ;)

  2. lauradenkt

    Ik wist niet eens dat er herfstkleur-nagellak bestond en dat je die dan ook op moet doen. Ik ben helemaal erg, want ik heb helemaal geen nagellak op.

Geef een reactie

