Het nieuwe planking/theepotting/owling

‘Haha, weet je nog, vroeger, toen we als een plank op straat gingen liggen of op het randje van het balkon op de 78e verdieping?’
‘Haha ja, en dan noemden we dat planking. Dan hebben we nu toch wel wat beters ja.’

Want ja, lieve jongens en meisjes, dames en heren: planking is voorbij. Net als theepotting (het nadoen van een theepot op een willekeurige plek in de wereld) en owling (het nadoen van een uil op een willekeurige plek in de wereld).
Het nieuwe planking: Leisure Diving. Men heeft nodig: een fotograaf met een héél goed gevoel voor timing, een zwembad/meer/zee en wat creativiteit:

michaelbali2

Watering the Tetons
Bride Dive(bron foto’s: leisuredive.com)

Het lijkt me af en toe niet geheel veilig, maar jullie kennen het gezegde: wie een trendsetter wil zijn, moet pijn lijden.

11 thoughts on “Het nieuwe planking/theepotting/owling

  1. Lisa

    Om een of andere reden laadt alleen de eerste foto bij mij, maar ik kan me wel voorstellen hoe de andere foto’s eruit moeten zien ;) Vraag me af hoeveel mislukte foto’s eraan vooraf gaan…

  2. ikbenelise

    Nou moe ik vind ‘m stiekem wel heel erg leuk :’)
    Net als planking eigenlijk, al moet je niet van ’t balkon willen pleuren.

    Gewoon iets wat ons verbind met z’n allen eigenlijk, een beetje. Enzo.

Geef een reactie

