Deze week..

– Zat ik zeven keer in de examenzaal waarvan 1 keer naast een surveillant wiens maag om de tien minuten knorde (en hard ook), 2 keer in de buurt van een klasgenoot met een ademhaling die je tien meter verderop nog luid en duidelijk zou kunnen horen en 1 keer naast iemand die na een half uur al weer weg liep (tijdens wiskunde. Huh. Kan dat?)

– Maakte ik (in mijn hoofd) vele excusen aan de buren voor mijn constante ‘thiiiis giiirl is on fiiiiiiiireeeeeeeeee’. Er zat een liedje in mijn hoofd.

– Kwam er tussendoor nog heel vaak ‘alles alles alles alles in ééééhééééén ohohoh’ in mijn hoofd tussendoor. Ik heb het niet zo op Nederlandstalige muziek, en dit liedje is hierop geen uitzondering, maar oh wat blijft dit in je hoofd hangen!

– Stresste ik me een ongeluk (kommmmmmt goeeed, koooooommmmt goed. Positieve energie enzo).

– Bedacht ik me dat koekjes bakken een betere tijdsbesteding was dan leren.

– Stopte ik voor 500 euro aan kleding in mijn virtuele winkelmandje bij ZARA, maar kocht ik niets.

– Hypete (?) ik wat af op lookbook. Mijn favorieten: deze, deze, deze en deze.

– Vertoonde ik (zoals hierboven te zien) veel studie-ontwijkend gedrag.

– (stiekem vorige week) Bezocht ik Søstrene Grene in Groningen (en vond ik Tiger stiekem leuker).

5 thoughts on “Deze week..

  1. Myrthe

    Tiger is zo leuk! En ik heb ook stress want volgende week proefwerktentamenschoolexamenweek en o mi lord ik moet zo veel doen en alles telt mee holy crap!!!
    Succes met al je toetsjes (die je nog ooit gaat krijgen)! :)

Geef een reactie

