Annemijn de beautyblogger


Vorige week ontving ik de Essie nagellakjes die Aleida weggaf aan één van haar ‘volgers’. Lucky me! Ze zaten heel leuk verpakt; binnen dat wat jullie hierboven zin zat het pakketje nog ingepakt met een leuk kaartje eraan. En dan nu: de inhoud!

Buiten de twee lakjes zaten er ook nog en parfumtestertje en een proefmonster van een Chanel dagcrème in, jippie!


En dan zijn dit ze! Ik heb speciaal voor jullie de namen nog eens opgezocht: #52 Thigh High en #74 Merino Cool. Ik ben één van die mutsen die het oprecht leuk vind als nagellak een naam heeft (en daarom koop ik nooit nagellak van de Hema ;)).

Als eckte eckte beautyblogger doe ik natuurlijk aan swatches. Niet zomaar een uitprobeersel op je nagels, nee, swatches. Maar met mijn deskundige oog (…) zie ik natuurlijk direct dat de substantie perfect is en.. Nou, ja, eh. Ze lakken gewoon fijn, drogen snel en ik hoef er geen achttien laagjes op te smeren. Ik ben blij!

8 thoughts on “Annemijn de beautyblogger

  1. Annemijn

    Jeetje, Linda.. OOTD! Jij als kenner weet toch wel dat dat Outfit Of The Day is (ik niet, maar dat zei Google)? Je bedoelt zeker FOTD ;-)

  2. Linda

    Ziet er leuk uit! Het is mij wel weer duidelijk, er zit echt een beautyblogger schuil in je. Wat dacht je van een OOTD? :$:$:$:$ (sorry)

Geef een reactie

