Ik weet al wat ik worden wil

Dinsdag en woensdag bevond ik mij op (bij? in? naast?) de Nijmeegse Tweedaagse. Het was wel leuk. Wel leuk. Maar vooral veel mwah. **** Net nu ik dácht eindelijk zeker te zijn van wat ik wilde na mijn vwo.. Bummer

Tot ik op Youtube kwam en filmpjes tegenkwam van Pentatonix. Ze schijnen ook ooit meegedaan te hebben aan Sing Off, een Amerikaanse talentenshow, maar daar heb ik nooit van gehoord. In ieder geval, ik weet wat ik later word: beatboxer.

Gewoon hoe die jongen (die linkse hè, ik word wel een coole alleen-straattaal-sprekende brede neger met dikke lippen waar je goed mee kan beatboxen) daar zit en zn pf pf pf du du du kst kst kst geluiden maakt. Ja, dat wordt het.

En ik weet ook al hoe het moet (beatboxcursussen op school, onze school is af en toe best leuk): heel vaak achter elkaar poffertjes crackertjes zeggen (helaas, dit is geen grap). Eigenlijk had ik dit natuurlijk niet moeten verklappen, maar goed, voor jullie. Als jullie nou maar niet mijn carrière inpikken, want dan weet ik het helemaal niet meer.

6 thoughts on “Ik weet al wat ik worden wil

Geef een reactie

