Bekentenissen

– Ik weet niet hoe je google vervoegt als werkwoord. Nu heb ik het gegoogeld en schrijf je het dus al googelen. Hier ben ik het niet mee eens.

– Mijn verlanglijstje is (deels) al af. Ik ben jarig in december.

– Op vakantie naar Portugal (lees: twee weken boven de dertig graden) zaten er 4 jasjes in mijn koffer. Die ik dus allemaal niet gedragen heb.

– Bij elke 11.11, 22.22 en 00.00 doe ik een wens. Drie keer, voor de zekerheid.

– Na jΓ‘ren van mensen verbeteren heeft ‘overnieuw’ gewoon een plek gekregen in het groene boekje. We hebben geen verbeterexcuus meer.

– Ik eet over het algemeen meer appeltaartbeslag dan appeltaart.

– Ik vind het samenvatten van 8 miljard bladzijden soms nog oprecht leuk ook.

6 thoughts on “Bekentenissen

  1. Myrthe

    Ik samenvatten serieus ook leuk. Soms. Heel soms. Als het lekker gaat, als het een niet al te saaie tekst is en als er plaatjes in de tekst staan (ik ben zΓ³’n kind).

  2. lauradenkt

    Ik ben het er ook niet mee eens, ik vind googlen logischer ofzo. Maar het ligt eraan of je het Witte of het Groene Boekje volgt, want volgens het Witte Boekje mag googlen wel dacht ik.

Geef een reactie

