HET IS WEL HEEL STIL HIER, HÈ

Van de week zat ik in de wachtkamer bij de huisarts, tegenover het typische schattige bejaardenstelletje:

‘Stil hier, zeg.’
‘Wat?’
‘Stil hier!’
‘Wat zeg je?’
‘STIL HIER!!’
(inmiddels niet zo meer, voor de duidelijkheid)
‘Oh. Ja. Ja’

‘Jan, ga nou eens rechtop zitten.’
Gebrom.
‘Jan, je zit er bij als een zoutzak.’
Opnieuw gebrom, maar Jan zat rechtop.

Het ging nog een tijdje verder, maar ik probeerde in mijn boek te lezen en niet te veel te letten op het live vermaak tegenover mij. Ik houd echt van oude stelletjes die constant kibbelen maar ondertussen heel erg veel van elkaar houden. Zo wil ik dat later, heel veel later, ook wel.

7 thoughts on “HET IS WEL HEEL STIL HIER, HÈ

  1. Linda

    Jaaaaa :) Ik kan echt van dat soort stelletjes genieten, ook als ze nog niet bejaard zijn. Ik heb altijd moeite om mijn lachen in te houden, haha!

Geef een reactie

