Het is praktisch al december..

.. en dus al bijna de maand met mijn verjaardag, die van Sinterklaas én die van de kerstman: redenen genoeg voor verlanglijstjes (hoewel die ook gewoon in februari kunnen hoor). 
De laarsjes van de Zara kosten 99,95 (zeg maar gewoon honderd dus, zo klinkt het heus niet minder) en hoewel ze prachtig zijn vind ik ze net te duur en te hoog voor dagelijks gebruik, om het zo maar te verwoorden. De zwarte blouse van H&M kost slechts een tientje en ik ben van de kraag te gaan bestudden (is dat een woord?). Ik had al een houthakkersblouse, maar gezien ik die in de tweede aanschafte pas ik daar echt niet meer in. Ik twijfelde een tijd of ik nou wel een nieuwe moest kopen omdat ik er al één had (die dus veel en veel te klein was), maar ik heb nu wel de hoop opgegeven dat ik daar ooit weer in ga passen ;) Deze blouse kost overigens 19,95. In mijn verzameling gebreide truien/vesten zit nog geen wit exemplaar en dat kan natuurlijk niet, dat begrijpen jullie ook wel. Deze trui van Pull and Bear (hij kost 26,99) schreeuwt erom in mijn kast te hangen (en vooral om mij heen te hangen) en ik kan iets wat er zo zacht en warm uitziet natuurlijk niets weigeren. Als laatste de drie broeken: ik ben alleen in het bezit van saaie spijkerbroeken en een zwarte broek, dus er is nodig wat minder saais nodig. Deze broeken kosten 19,95 (groen), 19,95 (zwart-wit printje) en 22,99 (grijs/zwarte van de Zara).

7 thoughts on “Het is praktisch al december..

  1. Linda

    Leuke dingen. Op het moment wil ik die trui wel hebben, want tijdens het lezen van je artikel heb ik al minstens 3 keer geniest. Hatsjoe en tot ziens ♥

  2. Kinga

    Oeh, daar mogen ook wel aardig wat dingetjes van in mijn kast hangen! Helaas heb ik vrijdag alweer mijn kleedgeld t/m november uitgegeven. Oeps.

Geef een reactie

