I’m still alive (but I’m barely breathiiihiiihiiing)

(ik adem nog steeds prima hoor, maak je geen zorgen)
Ik ging van het-lukt-niet-meer-om-iets-uit-het-toetsenbord-te-krijgen naar alle-concepten-zijn-stom naar 39 graden koorts. Wellicht heeft het iets met elkaar te maken (hoop ik althans).
Mijn ziek zijn in wat leuke cijfers:

– Ik dronk gemiddeld per dag zo’n 18 liter water (keelpijn). En at wel meer dan 18 dropjes (keelpijn).

– In onze boekenkast staan (naar schatting) 592 boeken. Op de helft viel ik in slaap dus ik heb het niet precies geteld.

– Door onze achtertuin liepen op donderdag 20 september 21 katten (7 grijs en dik, 11 grijs en dun, 3 rood/wit gevlekt)

– Ik heb welgeteld drie afleveringen Masterchef Australia gekeken en heb uiteraard ontzettend veel kookkennis opgedaan (nee). Wel geleerd: Australiërs geven hun kindertjes rare namen. TK? Arm meisje.

Vier uur van mijn leven verspild met het bekijken van Omroep Max’ geheugentrainer. Ach. Ja..

– Record gevestigd: meer slapen dan wakker zijn op een dag.

(- > 3 uur TellSell) (ik durf geen precieze uren te noemen) (fascinerend, dat Tellsell)

12 thoughts on “I’m still alive (but I’m barely breathiiihiiihiiing)

  1. Elle

    Veel boeken. En veel katten! Tell Sell is herkenbaar, hoe kan dat eigenlijk als je bedenkt dat er gewoon NIETS interessants op te zien is? Beterschap!

  2. Ilse

    Tell Sell… Daar kan ik dus echt uren naar kijken he.. Vooral naar al die leuke keukenapparaten of die pan die je gewoon met een doek schoon kunt maken en niet af hoeft te wassen (like.. disgusting?!)

  3. ikbenelise

    Om maar meteen even met het meest clichéje ding te komen wat hierop te zeggen valt: “Goh, dat heerst hè?” (WANT HET HEERST AL-TIJD blijkbaar)

    Anyways, beterschap. En ja, Tellsell is behoorlijk interessant als je ziek bent (eigenlijk alléén als je ziek bent).

  4. Mirthe

    18 liter water per dag?! Holy monopoly, dat is toch een zo ongeveer dodelijke hoeveelheid! Maargoed, ik hoop dat je je weer wat beter voelt en je hebt er in ieder geval een leuk blogje aan overgehouden!

Geef een reactie

