Etsy favorites

De laatste tijd heb ik Etsy.com weer wat meer ontdekt. Eerlijk gezegd dacht ik altijd een beetje ‘dat is zo leuk, het zal wel heel duur zijn’ (als ik bijvoorbeeld zonder te kijken naar de prijzen het leukste jasje in de ELLE aanwijs is het altijd de duurste. Terwijl ik echt NIKS heb met designeritems), maar dat valt dus heeeeel erg mee! En dat is fijn, dus hierbij mijn ‘hebben-en-wel-nu’-lijstje.

Als eerste dit linnen tasje met camera’s erop. Ik vind camera’s wel leuk (goh), ik houd van tote bags dus dat maakt dit de ideale tas. Wat ik wel een beetje eng vind is dat deze verkoper nog maar 6 beoordelers heeft gehad (denk ik, want zoveel verstand heb ik nou ook weer niet van Etsy), dus ik wacht nog even af. Mocht jij de 7e willen zijn, klik dan hier.

Deze vind ik echt heel heel heel tof. Want  a) het zijn olifanten (waarvan zelfs één babyolifant! aah) 2) je kunt er nog boeken tussendoen ook.  Als ik ruimte genoeg heb in een boekenkast of op een plankje aan de muur weet ik waar ik zijn moet. Je vindt deze (hoe heet zoiets eigenlijk?) hier.

Want met zeven notitieboekjes in je bezit kom je niet ver, natuurlijk. Ik wilde vanmiddag bijna een achtste aanschaffen in de Zweedse hemel a.k.a. IKEA maar deze zijn nog tien keer leuker (en dat zegt wat!). Ze staan hier.

Ik heb veel te weinig kleren (niet waar),ik heb nog geen galaxy-iets (wel waar) en ik heb ook nog heel veel geld over (ook niet waar). Zijn bij jou deze drie dingen wel waar, klik dan hier.

Hoe tof is dit? Het lijkt me verre van praktisch en ook nog eens heel irritant, maar mooi is het wel. Je vindt deze ring/arband in één (iemand die hier een naam voor weet?) hier.

24 euro is niet veel, 490 euro daarentegen wel. De iPad in kwestie zou ik er helaas nog even bij moeten kopen. Tenzij ik de hoes gewoon nonchalant op de tafel leg en ‘oh, ja, de iPad ligt boven..’ zeg (want die iPad is uiteraard alleen maar om iedereen onder de indruk te krijgen). Misschien toch niet ideaal. Je vindt deze leuke iPad-hoes hier.

Deze kaartjes zijn vrij simpel (en daarom juist zo leuk) en eigenlijk ook heel makkelijk zelf te maken. Mocht je niet van DIY’en (noem het nou gewoon eens knutselen!) houden of wil je ongelooflijk graag je geld kwijt: hier vind je deze leuke kaartjes.

10 thoughts on “Etsy favorites

  1. laura

    die slavenarmband en de galaxy tee zijn echt geweldig! ik wil al een tijdje een slavenarmband alleen ik kan nooit een leuke vinden. Hopelijk heb ik dit weekend in londen meer geluk!

  2. Kinga

    Die tote-bag, liefde! Ik krijg meteen zin om geld over de balk te smijten! Jammer dat het bedrag op mijn rekening momenteel al akelig dicht bij de 0 staat..

  3. Mirthe

    Allemaal superleuk! Jammer dat mijn boekenkastje zo volgepropt is dat daar van z’n levensdagen geen olifantenboekensteun meer bijpast.

  4. Elle

    Ja, van die iPad is echt een slim idee, haha. Die kaartjes zijn schattig, maar ze lijken zo simpel dat het zonde is om ze te kopen en niet zelf te maken. En volgens mij noem je die olifantendinges gewoon boekhouders?

Geef een reactie

