Dinsdagavond de gekste

Zit je dan op de bank, in je ton sur ton outfit (grijs is de kleur van vandaag). Stapel (heel mooi gekafte) schoolboeken rechts naast je, kop thee en pure chocolade links. Mijn dinsdagavond is geheel compleet. Ondertussen denk ik hard na over een aantal dingen:

– Zal ik Barbie’s baby gaan kijken? a) Het kost veel energie want je moet hem eerst aanzetten, dan vijf minuten lang ‘ohhhh ongemakkelijk ‘NEE DOE HET NIET’ ‘goh…..’ ‘oh waar gaat het heen met de wereld’ zeggen en hem dan wéér uitzetten. b) Het is wel weer vijf minuten verveling minder
– Koude voeten. Te lui om sokken te pakken.
(- Is het erg als ik morgen een pak chocoladekruidnoten koop? Het is geen augustus meer?)
– Had ik dat nou maar eerder geweten
– Kom op je kan het, geeeeen tweede koekje, geeeeeeen tweede koekje.
– Paaaaniiiiiiiieeeeeeeek wat moet ik morgen aan?! (ik heb zulke belangrijke, wereldreddende gedachten)
– Lieve bezoekers (waaronder een paar uit Rusland, huh?), hoe komen jullie toch altijd aan die leuke zoektermen? Stinkdiertjes, goede handcreme, tudududu. Zo zou ik mijn blog in drie woorden omschrijven.

En, hoe was jullie dinsdagavond?

6 thoughts on “Dinsdagavond de gekste

  1. laura

    leuke zoektermen, ik ben benieuwd wat de russen van je blog vonden! Mijn avond was vooral een stuk actiever met dans les en huiswerk maken met nog een beetje tv. Ennuh barbie’s baby is niet zo spannend, je moet een keer ncis proberen!

  2. Elle

    Ik had geen idee wat Barbie’s baby is, dus zocht ik het even op. Barbie zoals Barbie uit Oh Oh Cherso heeft een kind? Echt jammer voor dat baby’tje. En natuurlijk the eternal struggle: ik wil nog een koekje maar ik weet dat het niet mag. Verder was mijn dinsdagavond gevuld met te veel chocolade.

  3. Kinga

    Hahaha, leuk geschreven. Die laatste zoekterm vind ik wel heel sterk. Ik vraag me stiekem ook best af bij welk blogje de desbetreffende persoon dan uit is gekomen, haha. Mijn dinsdagavond was iets minder succesvol. Die bracht ik met enorme koppijn, een warme kop thee en 20 pakjes zakdoeken huiswerkmakend door.

  4. lauradenkt

    En, heb je een tweede koekje genomen? :P Mijn dinsdagavond was nogal hectisch, want het was de eerste keer dat ik ging koken op kamers zeg maar en er kwam een vriendin eten en ik sneed mijn duim er vanaf, maar voor de rest ging het goed :P

Geef een reactie

