Hoogtepunten van deze week


Ik begon deze week (slik) met het weggooien van een gedeelte van mijn collecite bonnetjes. Mijn collectie had zich inmiddels flink uitgebreid. H&M in Stockholm, Antwerpen, Faro, Lissabon, Amsterdam, Londen.. dat kun je niet weggooien natuurlijk. Alle Urban Outfitters-bonnetjes en al wat gekocht is in Rome verder ook niet.. Maar voor de rest heb ik uitgebreid opgeruimd.

Ik krulde mijn haar met de stijltang. Klinkt leuk toch? Ik vlechtte m’n haar en stijlde het. Helaas was het na een uurtje al zoals hierboven: best wel uitgezakt dus.

Ik kreeg eindelijk mijn foto’s binnen! Voor 180 foto’s betaalde ik maar 11 euro inclusief verzendkosten, bij de Hema was dit 33 euro geweest. Ik bestel het bij webprint.nl, nadat ik daar goede dingen over had gelezen bij zowel Leonie als Bodine. Thanks!

Ontvang een prachtig cadeautje van mijn vader omdat ik altijd zijn lijm jatte als ik hem nodig had: knalroze lijm. En de lijm zelf is ook knalroze, haha.

En mijn haar zat (al zeg ik het zelf) heeeeeeeeeeeeeel tof. Zou willen dat ik het jullie uit kon leggen, maar een vriendin van me heeft het gevlochten dus ik zou het niet weten..

En een close-upje ;-)

Ik kocht weer een nieuw (saai) notitieboekje en vrolijkte het wat op. Intussen heb ik al drie (nog) lege notitieboekjes en er komt geen einde aan. De volgende ‘Your collection’ wordt met notitieboekjes in plaats van olifanten, vrees ik zo.

11 thoughts on “Hoogtepunten van deze week

  1. ielss

    Kun je alsjeblieft aan je vriendin vragen of ze je haar nog een keer wil vlechten en het dan filmen? Wauw, dat ziet er gaaf uit!!

  2. marlou

    ooooooo die prittstift ga ik zoeken! en wauw, wat een mooie vlecht inderdaad :)
    én wat is je notitieboekje leuk geworden. het ziet er heel ingewikkeld uit hihi, maar zo mooi!

Geef een reactie

