JAAA HET IS GEBEURD!

Dat ik van olifanten houd, hadden jullie misschien al kunnen concluderen uit dit blogje (en uit de 17 resultaten die je krijgt als je ‘olifant’ intypt in dat vakje rechtsboven). Maar, ik had eigenlijk nog nooit een olifant van dichtbij gezien. Dichtbij, dichtbij dan. Tot vandaag.

In wereldstad Lekkerkerk (‘nog nooit van gehoord’ ‘HUH?!’) was een circus. Nou heb ik eigenlijk wel iets tegen circussen maar als het je enige kans is je lievelingsdier (met mijn geld zit een enkeltje Zuid-Afrika er helaas net niet in) live te zien, moet je die natuurlijk grijpen.

Dus.

Zie hier.

Ik houd jullie niet langer in spanning:

Het is niet de charmantste foto ooit van mij gemaakt (wel van vandaag, gezien vandaag het beruchte schoolfoto-moment daar was), maar hé, er staat een olifant op!

11 thoughts on “JAAA HET IS GEBEURD!

  1. Annemijn

    @Indira (buiten het feit dat ik op dit moment voor de dierentuin ook geen geld heb,) in de dierentuin sta je helaas nooit op één meter afstand van de olifant..

  2. Indira

    Ik ben eigenlijk nog nooit naar een circus geweest :O
    “met mijn geld zit een enkeltje Zuid-Afrika er helaas net niet in”… Wat dacht je van de dierentuin? Hihi.

Geef een reactie

