Thanks to onze zuiderburen

De afgelopen week bevond ik mij zoals eerder gezegd in België. Vriendin S. en ik hadden namelijk besloten om een week alle Belgische steden die ons leuk genoeg leken te bezoeken. Zo gezegd zo gedaan. Helaas begaven de wieltjes van één koffer het en zodoende besloten we die maar op ons rug te dragen. Auw.

Mocht u zich afvragen wat de uitgeknipte papiertjes met kleuren erop geschreven mochten voorstellen.. De eerste avond besloten we, bij gebrek aan een tv of internet (die verwende jeugd van tegenwoordig), twister te spelen. Met uitgeknipte papiertjes dus, want de afweging bordspel / extra paar schoenen was helaas in het nadeel van de ouderwetse gezelligheid gemaakt.

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Ik vind het altijd zo leuk dat België van die smalle steegjes, apothekersborden en leuke huisjes heeft. In combinatie met de zon (gelukkig alleen regen gehad toen wij in de trein zaten ) was het net Italië ;)

12 thoughts on “Thanks to onze zuiderburen

  1. Ilse

    België is echt leuk! Een vriendin van me is Belgisch, hoewel ze al sinds haar 2e in Nederland woont, maar haar familie woont daar wel. Ik ben eens mee geweest naar haar opa en oma in Gent, zo leuk hoe ze daar wonen! Hoewel het zo dichtbij Nederland is voelt het echt alsof je op vakantie bent.

  2. Elle

    Leuk idee, misschien moet ik dat ook eens doen. En België zoals Italië, zo had ik er nog nooit over nagedacht, maar het klinkt wel goed :p

  3. Yonne

    Hihi, Twister met kleine briefjes in een klein tentje! Die foto´s ontbreken nog ;-) (en yay, Zweedse vlag! (was dat de ambassade?))

Geef een reactie

