Misschien moet ik een eigen bedrijfje gaan beginnen..

..en dan 25 euro per nagel vragen. Zou een goede manier zijn om rijk te worden. Zit slechts één (pieeepklein) nadeeltje aan: ik word al gek als ik mijn eigen nagels moet lakken.

En oké, vooruit: het is ook niet mijn allergrootste talent. Qua netheid enzo.

Toch heb ik me twee keer in mijn leven aan de zogeheten nail-art gewaagd. De eerste keer was twee jaar geleden (toen heb ik er zelfs nog over geblogd, deze keer dus) en de tweede keer was gisteren.

4 thoughts on “Misschien moet ik een eigen bedrijfje gaan beginnen..

  1. Leonie

    Die zijn leuk! Ik ben een drama met streepjes en stipjes en knoeien. Vooral dat laatste. Ik heb er nu azuurblauw op, is ook wel mooi, haha.

Geef een reactie

