Geld moet rrrrrrrrrrollen

Of, beter gezegd: die pinpas moet sssssssssschuiven (hoewel je met dat nieuwe pinnen ook niet meer schuift, lastig). Ik betaal namelijk nooit contant. Waarschijnlijk is dat de oorzaak dat ik zoveel koop, want met een aantal briefjes in je portemonnee schijn je minder uit te geven dan wanneer je slechts je pinpas bij je hebt.
Goed. Ik ben terug uit Gent/Antwerpen/Brugge/Brussel/Luik, en gezien de koffer op de heenweg al zo gemakkelijk dichtging (grapje) kon ik dus nog heel veel extra kopen.    

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

In België is er een fantastische winkel, genaamd Think Twice. Think Twice is een tweedehands (oh nee, vintage)-winkel met filialen door heel België. Deze week was er sale, en niet zo’n beetje ook. Van 50% korting op alles tot alles maximaal 3 euro afgelopen vrijdag tot alles maximaal 1 (!!!) euro aankomende week. Heb je volgende week nog niets te doen: gaan met die banaan!

Alles hierboven is van Think Twice (vooral de filialen Antwerpen, Gent en Brugge zijn zeer aan te raden) behalve de tas (Zara), het olifantenarmbandje (Urban Outfitters), de ketting (Forever 21) en het fijne groene vest (New Look).

P.S. Die lap stof is een maxirok (‘vroeger, lieve kinders, noemden wij dat nog gewoon een lange rok!’ ‘nee, oma, echt?!’) die misschien verknipt gaat worden tot een normaal rokje. Maar daar moet ik nog even over nadenken.
P.P.S. En die trui is maat XXXXXXXXL maar hij is zo lekker warm en zacht en 2 euro..

11 thoughts on “Geld moet rrrrrrrrrrollen

  1. Linda

    Leuke dingen heb je gekocht, en heerlijke koopjes waren het ook! Ik zag je reacties op mijn 100ste post en je had er een aantal keren “glooooooriiiiiiiaaaaa” in gezet. Op het eerste gezicht dacht ik dat er gorilla stond en toen was ik heel benieuwd naar je reactie. (Helaas ging die niet over gorilla’s!) :)

  2. Elle

    Ik vind Think Twice geweldig om in rond te lopen. Ik wordt helemaal vrolijk van die winkel in Gent (ben in de andere nog niet geweest) omdat het echt zo’n winkel is waar je moet zoeken naar leuke dingen. :)

  3. Myrthe

    Leuuuuuuuuuk! Ik ben toen ook naar de Think Twice geweest (met oa Carmen) in Gent, en dat was precies de dag dat alles 1 euro was – JOEPIE!

Geef een reactie

