Nog te doen:

  • Een echt écht carnavalspak kopen (zeg maar zo een waarvan men denkt ‘wat doe je jezelf aan’ als je erin rondloopt. Als hot dog of banaan ofzo) en vervolgens naar de supermarkt gaan
  • Op een regenachtige middag alles noteren wat ze op Tell Sell zeggen en dit voor tien miljoen aan een grote uitgeverij verkopen onder de naam ‘Gebundelde poëzie uit de modernere jaren’
  • Gewoon tien miljoen winnen met een loterij is ook goed
  • Picknicken met Amalia, Alexia en (oh gut ik moest de laatste google’en, ben ik die picknick überhaupt dan wel waard) en Ariane
  • Vragen aan Max en Wim Lex hoe ze hun kinderen hadden genoemd als het jongetjes waren geweest
  • Meedoen aan een prijsvraag waar je kunt raden hoe de kinderen van Willem-Alexander en Máxima hadden geheten als het jongetjes waren geweest (Amalius, Alexius en Arianus? Misschien allemaal met de B)
  • Lijk spelen in een Zweedse detectiveserie
  • Trouwen met een man met een Brits accent (mag ook van oorsprong Nederlands zijn, als hij tegen mij maar Engels praat met een Brits accent)
  • Koffer uitpakken
  • Of nou ja, de kleren uit je koffer die nu op je bed liggen daadwerkelijk in de kast/wasmand leggen (gooien)
  • Plantjes kopen en die vervolgens niet dood laten gaan (nepplanten van de IKEA tellen niet)
  • Op magische wijzen ervoor zorgen dat ik een soort van krullen krijg (niet krullen als in model schaap maar meer als in nonchalant ik-kom-net-van-het-strand maar dan naar citroen of iets dergelijks ruikend)
11 thoughts on “Nog te doen:

  1. laura

    hahaha leuk lijstje! Die eerste ga ik nog wel een keer doen. Voor krullen geef ik dezelfde tip als indira, ik ga er dan mee slapen(je moet wel zo een draai knot maken..).

  2. Mirthe

    Hahahaha, ik wil ook als banaan naar de supermarkt :’) Wij hadden in de brugklas drama als schoolvak en een meisje speelde banaan en had ook een banaankostuum. Kritiek van de docent was: “Ik zie nog te veel Fleur en te weinig banaan”, daar kan ik nog steeds om lachen, haha.

  3. Lyanne

    10 miljoen met een loterij winnen zou fantastisch zijn. Ik zou gelijk op wereldreis gaan, of een huis kopen, of een auto of… Maar ja, helaas is het maar een droom. ;) Leuke lijst!

  4. Ilse

    Ik heb nog een aardbeienpak liggen, of is dat niet voor lul genoeg? Een wortelpak verkopen ze ieder jaar bij Blokker, hoewel ik een pizzapunt ook wel heel cool vind. Maarja, dan kom je de gangen bij de supermarkt niet eens door zonder alles op de grond te smijten en de hoeken van je pizza…

  5. Myrthe

    “Trouwen met een man met een Brits accent (mag ook van oorsprong Nederlands zijn, als hij tegen mij maar Engels praat met een Brits accent)”

    Ooooooooh yeah.. Hugh Grant-accent met George Clooney-uiterlijk en dan zo’n 30 jaar jonger. Ja.

Geef een reactie

