Donaties zijn altijd welkom!

Over een week ga ik (onder andere) naar Antwerpen, en laat daar nou net de Urban Outfitters a.k.a. heaven  (hè, slijmbal) zitten. Ik zoek al lange tijd een simpel horloge, een gebreid vest is altijd handig en de armbandjes van ZARA heb ik al vaker in handen gehad.. gezien het zomerse weer in Nederland is het altijd handig om een extra paar shorts in mijn bezit te hebben en in mijn zwarte legging zitten inmiddels al een paar gaten: er is vervanging nodig! Verder ben ik nog altijd op zoek naar een paar leuke enkellaarsjes die niet uit elkaar vallen (mijn vorige paren waren van New Look en Primark, niet de meest kwalitatief sterke winkels) en toen in de River Island-site afspeurde kwam ik erachter dat ik echt een hard zo’n giletachtige (?) nodig had. Ja.Paars shirt – H&M / Neonarmbandjes – ZARA / Horloge – Urban Outfitters / Bordeauxrood vest – H&M  / Nagellak – H&M  / Floral denim jacket – River Island / Zwarte legging – H&M  / Gestreepte shorts – Urban Outfitters / Laarsjes – Mango / Ring – H&M / Armband – Modcloth

11 thoughts on “Donaties zijn altijd welkom!

  1. Mirthe

    Aaaah allemaal leuk! Ik ga volgende week ook een dagje naar Antwerpen en mijn moeder zei vandaag ineens dat ik te weinig zomerkleding had (geen idee waar dat vandaan kwam), ik zie mogelijkheden!

  2. laura

    gave wishlist! en netzoals iedereen hierboven vermeld: sla de forever 21 niet over. Die i ook iets liever voor je portomonee dan UO.

  3. Niki

    Oeh die armbanden zijn leuk! Ik ben zelf helemaal fan van de River Island in Antwerpen. Als ik geld genoeg zou hebben dan zou ik zeker iets doneren ;)

  4. Kinga

    Liefde voor Urban Outfitters! Ik ben ook heel blij dat ik nu zie dat het horloge daar verkrijgbaar is, die is echt tof, want morgen ga ik naar Dublin waar er eentje zit :) Veel plezier alvast in Antwerpen!

  5. Annemijn

    Was ook zeker niet van plan die over te slaan nee! :) Alleen zie ik op de een of andere manier op de webshop van F21 nooit zoveel leuks.. in de winkel zelf daarentegen Heeel Veel hihi.

  6. Elle

    Ik snap heel goed dat je donaties wilt zo haha. Ik ga ook nog eens naar Antwerpen over twee weken en ik ben me ook al aan het bedenken hoe ik aan geld kom. En wat Karlijn zegt: sla Forever 21 niet over! :)

Geef een reactie

