Dingen die fijn zijn: de vakantie-editie

– Hoe mijn haar nog blonder is geworden door de zon
– Dat ik 563 vakantiefoto’s op mijn sd-kaartje heb staan (de afgelopen twee weken bevond ik mij in Portugal, en die foto’s ga ik zo snel mogelijk uitzoeken en posten!)
– Een koude douche na een lange, bloedhete dag
– Broodjes kopen bij de plaatselijke bakker die geen woord Engels spreekt
– Dat mijn iPod met mij een duik in de Atlantische Oceaan heeft genomen en dat ‘ie het nog doet
– Zoete aardbeien
– Zand in je tas, in je bikini en in je haar na een dagje strand
– Dat ik vier nachten heb geslapen in een bed in een huis dat zo uit een IKEA-folder (♥ ♥ ♥) leek te komen
– Hoe ontzettend mooi blauw de oceanen hier zijn
– Dat ik over 11 dagen weer op vakantie ga (weliswaar niet zo exotisch maar wel met m’n beste vriendin)

7 thoughts on “Dingen die fijn zijn: de vakantie-editie

  1. Niki

    Ik ben vorig jaar naar Lissabon geweest en sindsdien helemaal verliefd op die stad! Wat een aardige mensen (en mooie mannen!), heerlijk weer, fijne cultuur en architectuur. Echt één van mijn favoriete steden! Ik ben benieuwd naar de foto’s!

  2. mijntypemachine

    Oeh Portugal, zou ik ook wel een keer naartoe willen! Mijn iPod was een keer in de was gegaan, op het kapotte lampje in het scherm na, deed hij het ook gewoon prima :)

Geef een reactie

