15 thoughts on “

  1. Mathilde

    hihi, ik neem aan dat Säkert zweeds is?
    Ik ben dol op zweden! Vind je dat een leuk land of zoiets?

  2. Linda

    Hier ga ik zeker wat dingen van checken, want ik dacht dat wij tot de conclusie waren gekomen dat elkaars muzieksmaak goed was. Misschien ontdek ik nog wat leuks (:

  3. Myrthe

    Wij hebben echt zo’n identieke playlist dat het bijna eng is (of jij stalkt mij gewoon natuurlijk en kopieert alle liedjes die ik ook luister omdat je indruk op me wilt maken…duh)

  4. Ris

    Deze lijst is ge-wel-dig! Een paar nummers ken ik al, maar de rest klinkt ook erg goed! Bedankt!

Geef een reactie

