Nu weet ik het zeker, ik ben een robot

Want, lieve mensen, ik kan dit niet. Echt niet:

Die 28 lukt nog, dat zie ik. Maar wat erop volgt?  mentiBr? neentiBr? nsentiBr? En moet ik dan 28neentiBr invullen of 28 neentiBr? Het is veel te moeilijk voor mij.

Stiekem vind ik mezelf wel echt even vet cool: Als je je dit nog kunt herinneren, snap je me. Een robot zijn, hoe cool is dat? Beetje rondvliegen, doen alsof je geen gevoelens hebt en alles kunt maken, beetje stoer doen met je harde lichaam. Er is slechts één nadeel aan verbonden: je kunt pas na een uur alle mogelijke lettercombinaties uitproberen een reactie achterlaten op een blog waarbij je zoiets dergelijks in moet vullen. Maar ja. That’s the price you have to pay. Niks aan te doen.

13 thoughts on “Nu weet ik het zeker, ik ben een robot

  1. Lisa

    Ik doe het altijd standaard een paar keer fout… tegenwoordig is het echt buitenaard moeilijk, naar mijn idee was dat vroeger een stuk minder. Of ik ben gewoon langzaam aan het transformeren in een robot :P

  2. Caithlin

    Ik zat ook nog te denken om erover te bloggen, want die combinaties zijn inderdaad echt onmogelijk geworden! Vaak zijn die cijfers onleesbaar en vraag ik me af wat een tijdverspilling het ontcijferen daarvan wel niet is.

  3. mijntypemachine

    Dat heb ik dus ook altijd! Of je nou een spatie tussen de letters moet doen of aan elkaar en voor die letter moet ik ook altijd heel goed kijken.

Geef een reactie

