Hé, een tag

Een paar weken geleden werd ik getagged door Bodine. Het is alweer een tijdje terug, maar dat maakt de tag niet minder leuk ;-) Meestal vind ik tags een beetje suf, omdat je dan op tien miljoen blogs hetzelfde rijtje vragen beantwoord krijgt. Maar bij deze tag is het de bedoeling dat je zelf zeven dingen over jezelf vertelt, dus die zijn (als het goed is) niet overal hetzelfde. Dus, hierbij. Alles wat je (niet) wilde weten over.. mij!

  • Ik heb twaalf zwarte hemdjes/shirtjes in mijn kast. Twaalf.
  • Ik ben zo’n loser die niet kan slapen zonder dekbed. Dus: 28 graden Celsius boven nul en ik slaap (niet) met mijn dikke dekbed.
  • Vroeger was ik vet cool met maar liefst 9 (niet tegelijk) kindertentaccounts en allemaal leuke ‘hearts’ (je BFs voor ’t leven op kindertent). Goh, mooie tijd.
  • Mijn favoriete schoenen kostte me 3 euro en ze zijn van de Primark. De zool ligt er half af (nadat ze twee keer gelijmd zijn), maar ze zitten zo lekker en ze zijn zo mooi en ze passen overal bij en ja.
  • Ik heb twee grote littekens op mijn lichaam. Eentje van toen ik drie was; ik een had moedervlek van 12 cm breed op m’n zij en die is weggehaald en eentje van toen ik een paar maanden oud was; ik werd geboren met een hartafwijking (maar nu met een lekker stuk plastic midden in m’n hart voel ik me weer goed hoor).
  • Toen ik een jaar of drie was wilde ik graag buschauffeur worden.
  • Ik kan er niet tegen als m’n sok gedraaid zit. Verschrikkelijk. Kan niet. Twee verschillende sokken vind ik ook vreselijk, hoewel de kleur me niet zoveel uitmaakt.

Ik ga zelf geen mensen taggen, maar als je hem leuk vindt: schroom je niet om hem over te nemen!

15 thoughts on “Hé, een tag

  1. Anne

    Leuk! Sommige dingetjes zijn zo herkenbaar. Ik ben jaloers op je twaalf hempjes, zelf heb ik er 4, maar ze zijn altijd weg. (Kuch, zusje, kuch)

  2. Lisa

    Hé? Een moedervlek van 12 cm breed, daar heb ik nog nooit van gehoord! Maar was de ‘hoogte’ dan wel normaal?
    En ik kan ook niet slapen zonder me te bedekken, maar ’s zomers heb ik gelukkig een lakentje :)

  3. lauradenkt

    Ik ben ook zo’n loser die niet zonder dekbed kan slapen! (en dat van die sokken herken ik ook, maar ik vind het bij panty’s nog tien keer irritanter!)

  4. Yonne

    Dit wist ik natuurlijk allemaal al (maar jij weet ook alles over mij, dus dat scheelt :-) maar toch erg fijn dat er een stuk plastic in je hart zit (nu krijg je zo’n hartjessmiley van me)

  5. Myrthe

    Ja, hier nog een zonder-dekbed-kan-ik-niet-slapen-er! En Kindertent: daar begon het allemaal mee (onee, na Come2Me, of zo)

  6. Bodine

    Haha heel leuk is het natuurlijk niet maar ik moest wel lachen omdat stuk plastic in je hart :P Ik heb dat ook met sokken! Kan er absoluut niet tegen als ze gedraaid zitten!

  7. Caithlin

    Ik heb juist deze tag al heel vaak gehad ;) Ik had vroeger ook een kindertent account. Dat was mijn eerste website. Ik voelde me toen zó cool.

Geef een reactie

