Misschien gaat nu mijn reputatie naar de maan maar ach misschien was hij dat toch al wel dus nou ja goed he eigenlijk weet ik het ook niet zo goed laat maar ok

Maar goed. Ik vind dit grappig. Sorry, echt.

Misschien jullie ook wel. Misschien niet. En stel dat je nu denkt: oh nee bah ooooh nee toch nee geen filmpje, zeg dat het niet waar is / of nou ik kan toch niet alles kijken geen tijd nee stress nee neeeee! Kijk dan in ieder geval 1.34 – 2.42, 2.48 – 3.30 en 4.17 – 5.18. Ja. Doe maar, voor mij.

6 thoughts on “Misschien gaat nu mijn reputatie naar de maan maar ach misschien was hij dat toch al wel dus nou ja goed he eigenlijk weet ik het ook niet zo goed laat maar ok

  1. whilehavingrum

    Jaaaa ik ben al een paar maandjes verliefd op deze gast. Ik heb z’n hele show zitten kijken. Heerlijke vent!

  2. lauradenkt

    Ik heb geen problemen met filmpjes in blogs hoor! Maar hij is geniaal ja hahaha :P

    ‘Soms stond er ook op: belangrijk. En dan dacht ik: oeehoee, dan bewaar ik hem wel.’ Supergrappig!

  3. Linda

    Hij is echt grappig :) Heb jij nooit bij Nederlands geleerd dat de kracht van een titel in zijn lengte, en dan bedoel ik dat hij kort moet zijn, zit?! Nee, grapje, leuk geschreven ♥

Geef een reactie

