Nooit meer te laat

Er bestaan zulke vreemde mensen in de wereld, hè. Daar verbaas ik me echt over. Weet je wat ik laatst hoorde? Echt te hilarisch voor woorden: ”Als ik geen horloge bij me heb weet ik echt niet of ik op tijd kom hoor!” Niet te geloven.

Welnu, lieve onwetende mensen, ik presenteer u: de gepensioneerde trainingspakdrager. Het pak in kwestie is mooi bruin (beetje poepkleur, maar dat hindert niet)-wit gekleurd en van het merk Nike. Komt u hem tegen bij de tweede sloot? Haast u, er is nog weinig tijd. Komt u hem tegen bij het benzinestation? Doe rustig aan, je hebt nog zeker tien minuten.
Indien u de gepensioneerde trainingspakdrager niet tegenkomt, zijn er drie opties.

1) Hij is dood(/)ziek.
2) Vandaag gaat hij niet sporten (kan samenhangen met optie één).
3) Je bent echt Heel Erg Vroeg.

Dan moet je je dus ernstig zorgen gaan maken. Ernstig.
Misschien is dat horloge toch niet zo’n gek idee.

9 thoughts on “Nooit meer te laat

  1. Isabelle

    Deze herken ik, alleen komt de gepassioneerde trainingspakdrager bij in de vorm van een tegenligger met teveel make-up op.

  2. Harmke

    Ik heb dat heel streks hoor. Als ik geen horloge om heb, weet ik niet of ik op tijd kom en ga ik nog harder fietsen. Gevolg: kwartier te vroeg.

Geef een reactie

