Ik doe niet aan reclame maken maar dit is een uitzondering

Zoals jullie misschien wel weten, ben ik een beetje verliefd op Londen en Berlijn en zou ik het niet erg vinden om een jaartje in Stockholm te gaan studeren. Nu heeft Marlous van lastdaysofspringblog.com laatst een winactie bedacht. Er worden 2 vouchers (vautsjers dus, geen voesjees) winnen van Wimdu.nl twv €75 en 3 exemplaren van 100% travel Berlijn verloot, dus er zijn maar liefst vijf winnaars en/of winnaressen.

Ik wil echt Heel Graag winnen, want ten eerst houd ik van Berlijn en weet ik zeker dat Het hierboven ervoor gaat zorgen dat ik daar kom en dat ik dus de 100% travel-boekjes kan gebruiken. En ten tweede zijn twee vouchers (en ik zeg nog steeds voesjees) altijd mooi meegenomen om naar Londen, Berlijn of Stockholm te reizen. Ja, ik wil!

En nou hup, allemaal lekker niet meedoen want dat verkleint mijn kans. Oké, grapje, vooruit.

4 thoughts on “Ik doe niet aan reclame maken maar dit is een uitzondering

Geef een reactie

