Beknopte samenvatting

Deze week..

..raakte ik drie keer in paniek omdat De Heilige Camera kapot was. Geen beeld meer. Zwart. Pikzwart. Oh, lensdop eraf. Oja.

..vond ik dit ontiegelijk schattige konijntje.

..werd ik mij bewust van het leed dat het einde van het schooljaar heet: genieten, die zes verslagen en achttien toetsen binnen twee weken.

..kocht ik vijf kleuren nagellak. Pastelpaars, zwart, turquoise, oranje (en ik hoop voor ze dat ze winnen vanavond want anders is die 2,25 weggegooid geld) en donkerroze.

..kocht ik het mooiste shirtje van de hele wereld bij Pull and Bear.

..en de allerfijnste broek van de wereld bij de Zara.

..ben ik zo’n tweeëntwintig keer natgeregend. En als ik zeg nat, dan bedoel ik doorweekt.

..bracht ik heel veel gezellige avondjes met lieve mensen door.

En hoe was jullie week?

 

10 thoughts on “Beknopte samenvatting

  1. EsZ

    Ik wil ook zo’n konijntje! Hij is lief.. Mijn week was wel rustig; niet veel gewerkt, afgesproken met vriendinnen en woensdag begon mijn weekend al.. nice!

  2. whilehavingrum

    Mijn week was heerlijk druk. Vijf keer gewerkt, waarvan 2 keer op een evenement en 3 keer in het restaurantje waar ik altijd ik werk. Leuk!

  3. Jesdiny

    Haha dat van die camera zou ook echt iets voor mij zijn. Hilarisch. Nog succes met de laatste loodjes van het schooljaar. Bijna vakantie! Verder klinkt het als een heerlijke week!

  4. Harmke

    Nou die 2,25 is weggooit geld! Volgend jaar kan je ‘m weer op met Koninginnedag! Ik smolt trouwens bij dat konijntje!

Geef een reactie

