Dingen die fijn zijn #3

  • Dat je dan heel erg moe bent en dat je dan op je bed gaat liggen en dan mag slapen.
  • Appeltaartbeslag. Bijna nog beter dan de appeltaart zelf.
  • Als je een paar woorden achter elkaar zet en ze zijn mooi samen.
  • Zomermuziek (luister The Kooks en Belle and Sebastian en je begrijpt me).
  • Naar het (nep)strand gaan en dat je dan nog drie dagen later overal zand vindt. Overal.
  • Niks moeten.
  • Hoe heel mijn dorp zich verzamelt voor de bloemetjesmarkt op tweede Pinksterdag waardoor er bij iedereen lichtelijke claustrofobische gevoelens opduiken.
  • Bloemetjes
  • Applaus na optredens.
  • Franse muziek.
  • Lieve mensen om mij heen.
  • The Voice UK. Zo mogelijk 100023452352 keer beter dan de Nederlandse versie, hoewel het door ons landje bedacht is.
  • Zo’n lekkere dikke knipoog van een kalende vijftigjarige vrachtwagenchauffeur. Stel dat ik de perfecte huwelijkskandidaat niet vind, heb ik altijd nog wat achter de hand.
  • Pasgemaaid gras.
  • Een f***ing 8 (!) halen voor een geschiedenisherkansing.
  • Lentepicknicks.
16 thoughts on “Dingen die fijn zijn #3

  1. tineke

    stuk voor stuk hele fijne dingen! :) Pasgemaaid gras vind ik ook zo lekker ruiken, echt een zomergevoel krijg ik er van! :D

  2. Myrthe

    Ik ben het echt duizend procent met alles eens, maar met Franse muziek al helemaal (of Kings of Convenience die Frans zingen, ook niet onaardig)

  3. mijntypemachine

    Ja dat zijn erg fijne dingen! Vooral niks moeten en dan zomerse muziek aan :)

  4. Bodine

    Oh, heerlijk vind ik dat, wanneer ik ontzettend moe ben lekker gaan slapen! Ik vind trouwens ook dat Engelse versies van bepaalde programma’s (The Voice, Britain’s Got Talent, X-Factor) veel beter zijn dan Nederlandse!

Geef een reactie

