Klachtenbrief

Geachte heer/mevrouw,

Gezien de datum (vrijdag 11 mei 2012) zou ik verwachten dat de temperatuur buiten een aantal graden hoger zou zijn. Als in, noem eens wat leuks, 22 graden. Verder zou het fijn zijn als de hoeveelheid neerslag die uit onze hemel nederdaalt, enkele centiliters per week af zou nemen.

Als bewijs geef ik wikipedia:
Lente of voorjaar is een van de vier seizoenen. De lente volgt op de winter en wordt gevolgd door de zomer. De lente begint op het noordelijk halfrond (meestal) op 20 maart en eindigt (meestal) op 21 juni. Op het zuidelijk halfrond begint de lente meestal op 22 september. Tijdens de lente worden in de noordelijker streken van het noordelijk halfrond de bomen veel groener en gaan veel planten bloeien; geleidelijk wordt het warmer en wordt de kans op vorst kleiner.
Ik citeer ”geleidelijk wordt het warmer en wordt de kans op vorst kleiner”. Geleidelijk is uiteraard een relatief begrip, maar ik zou toch een zekere toename van de temperatuur verwachten hierbij. Dit is, tot mijn teleurstelling niet gebeurd.
Indien u nog niet helemaal begrijpt wat ik bedoel;

ik zou graag van dit:

naar dit:

willen gaan.

Dit omdat ik er de afgelopen dagen ongeveer zo bijloop. Ik hoop dat mijn wensen op deze manier iets duidelijker zijn geworden. Alvast hartelijk bedankt!

Met vriendelijke groet,
Annemijn

7 thoughts on “Klachtenbrief

  1. Lifesplash

    Zet mijn naam ook maar onder de brief! Ben het er helemaal mee eens. :) – Wat loop je er trouwens charmant bij, net als die hond hahahah! x

Geef een reactie

