Toekomstplannen

Als je echt goed kunt plannen zoals ik (kan ik echt heel goed, alleen houd ik me niet zo goed eraan, maar hee, daar gaat het niet om) heb je nu al gepland hoe je huis erover tien jaar uitziet. Hierbij zal ik een tipje van de sluier oplichten:

We beginnen rustig aan, met de huiskamer. Als je binnenkomt (via het pittoreske paadje met kiezelsteentjes, onder de bogen met (niet-prikkende) rode rozen door en vervolgens door de turquoise geschilderde voordeur die een beetje kraakt) zul je als eerst in de woonkamer staan. Mijn (of onze, zó ver vooruit plan ik het niet) huiskamer is een mengeling van onderstaande foto’s:
null
null
null
null

Als je een stukje doorloopt kun je de achterdeur opendoen, waar zich het terras bevindt:
null

We nemen de trap naar boven, niet schrikken; hij kraakt een beetje, en treffen daar de slaapkamer aan:
null Rechts ervan kun je een glimp van de badkamer opvangen: ruim, schoon en wit. Links kun je, als je goed kijkt, een andere deur zien zitten. Deze zal je naar het dakterras leiden:
nullOh, die gouden en zilveren kussens heeft iemand vast laten liggen. Ze zijn in geen geval van mij. Je kunt hier ook nog een sieradenkistje (of nee, ik bedoel kastje) aantreffen:
null

Up next @ MTV Cribs: de keuken, de verblijfplaats van ons huisdier en de garage (uiteraard zal Xzibit aanwezig zijn voor alle potentiële vervoersproblemen).

9 thoughts on “Toekomstplannen

  1. mijntypemachine

    Jaa zo’n terras wil ik ook, dat is wel wat beter dan mijn mini balkonnetje ;)

Geef een reactie

