Random pictures


Als eerste een foto van mijn bed ’s ochtends. De zon scheen door m’n raam en ik vind het altijd heel mooi als alles zo licht en wit is met een beetje zonlicht. Dus. Ja.


Dit vond ik wel mooi bij elkaar: een stofje wat ooit nog een keer een rokje moet worden en m’n favoriete warme vest van Pull & Bear.


Mijn ouders waren een weekendje op Texel toen ik in Rome was. Ze hadden mijn spiegelreflex meegenomen, omdat ik hun compacte camera mee naar Rome had genomen in verband met diefstal enzo. Dit is één van de foto’s die ze toen gemaakt hadden, en ik vond hem op de een of andere manier heel mooi.


Een kleine vergroting van mijn nagellakcollectie, toen de 1+1 gratis-actie gold bij het Kruidvat. Voor de geïnteresseerden: 070 Caught On The Red Carpet, 830 Salmon and Garfunkel, 820 Pimp My Shrimp en 720 Welcome To Roosywood.


Inpakken voor Rome!


Ik heb mijn rode lippenstift gevonden, en eigenlijk vind ik ‘m nog leuk ook.


Kussens op mijn bed, ik vond ze er wel mooi bijliggen zo.


Dit was nog in Rome (rechtsboven kun je Benedictus nog eens spotten). Er werd geld opgehaald door de kerk voor kinderen met een handicap en aan het eind gingen alle kindjes ballonnen oplaten, heel mooi!

9 thoughts on “Random pictures

  1. Kinga

    Mooie foto’s! Die eerste doet me echt heel erg verlangen naar een luie zondagmorgen! En die ballonnen in Rome zien er zo lekker vrolijk uit!

  2. Caithlin

    Stuk voor stuk mooie foto’s! Die eerste is ook heel chill. En als ik die foto van je ouders zie wil ik heel graag weer naar het strand!

Geef een reactie

