Nederlandstalige muziek

”Nederlandstalige muziek is stom, lelijk en verschrikkelijk,” luidde mijn oordeel tot voorheen. Dit oordeel vestigde ik in de veronderstelling dat Nederlandse muziek bestond uit Jan Smit, Guus Meeuwis en René Froger (sorry dat deze namen op mijn blog hebben moeten verschijnen). Dat is misschien wel heel leuk als je heel dronken bent, maar verder niet. Voor als je nog niet overtuigd bent, hier een filmpje:
En nog heel veel sorry dat dit filmpje op mijn blog moet verschijnen.

Nu denk ik er iets anders over. Ik ben van mening dat Eefje de Visser en Spinvis wél mooie Nederlandstalige muziek maken. Hiervoor zal ik de volgende argumenten aandragen:


11 thoughts on “Nederlandstalige muziek

  1. Kinga

    Eens. Ik vond Nederlandstalig ook altijd maar 3x niks, maar die Eefje zingt echt prachtig!

  2. marchingonthebeat

    Ze heeft een mooie stem hoor!!
    Maar dat eerste filmpje is inderdaad meer een Carnaval of goed veel alcohol naar achteren gegooid nummer =D
    ZELFS ik ben dan verbaasd hoe goed ik die nummers ken.

  3. Caithlin

    Mijn huisgenootje draait heel vaak het album van Eefje de Visser en ik vind haar eigen nummers juist wel heel mooi!

  4. iliveformydreams

    Sommige Nederlandse nummers zijn wel mooi maar het merendeel vind ik van niet :)

Geef een reactie

