Oranje boven


Mocht je me vandaag tegenkomen, schrik niet: ik heb een kroontje op mijn hoofd. En niet zomaar eentje, maar een kroon met een oranje bont/pluisachtig randje! O jawel.
Ik ga niet heel veel spannende dingen doen dit jaar, maar ik zal zeker een oranje tompouce eten, meeblèren met een aantal foute Nederlandse nummers, wat schattige rommelmarktjes bezoeken en natuurlijk paraderen met dit pareltje op mijn hoofd.
Veel plezier iedereen vandaag en laten we hopen dat het weer meezit!

7 thoughts on “Oranje boven

  1. ayla

    Leuk kroontje! Ik kon dit jaar kiezen tussen een oranje diadeem met strik of een kroontje, maar ben toch voor die eerste gegaan. Draag met m’n verjaardag altijd al een kroon ;)

    Weer zat gelukkig mee deze koninginnedag!

  2. lauradenkt

    Ik had (heb?) ook zo’n kroontje, maar dan met paars bontdinges! En een toverstafje dat erbij hoorde! (dat toverstafje kon zelfs licht geven)

Geef een reactie

