ROME: deel 1

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Het is een mogelijkheid hier 3363463 woorden neer te zetten, maar ik kan het ook kort samenvatten met behulp van foto’s. U ziet:  Hotelkamer – vermoeide voetjes – armbandjes + tas – St. Maria Maggiore, via een spiegel zodat je het plafond bewonderen kon – de Berniniolifant (voor in de verzameling, begrijp je) – Palboom – leuke boom – leuke huisjes – Porta Santa – Zuil van Traianus – Overwinningspoortje – Forum Romanum en bloemetjes – Pantheon – Fontana di Trevi – Zwitserse garde, bewakers van de Sint Pieter – Uitzicht vanaf San Pietro (Sint Pieter dus). Zeer binnenkort kunt u deel 2 aanschouwen!

10 thoughts on “ROME: deel 1

  1. Kinga

    Ah, ik krijg hierdoor (net als Myrthe) zooo veel zin in mijn Romereis over twee weekjes! En er zitten echt mooie foto’s tussen!

  2. Rianne

    Wat leuk dat je naar Rome bent geweest! Ik ben er vorig jaar geweest, echt een ontzettend mooie stad! Hopelijk heb je het net zo naar je zin gehad als ik toen :)

  3. Myrthe

    Die van het Forum Romanum is echt werkelijk waar goooorgeous! ZO VEEL ZIN IN MIJN ROMEREIS (ja ik blijf er over doorgaan)!

Geef een reactie

