Back in town jwz

Hallo, hallo, hallo! Ik ben terug uit Rome, de leukste week uit mijn leven so far. De 400 foto’s moeten nog even uitgezocht worden (oh, geen spiegelreflex, maar wel mooie foto’s gelukkig). De vier uur slaap per nacht werpt wel zo z’n vruchten af, dus de komende week ga ik Heel Veel slapen. Gisteravond had ik hier geen tijd voor, omdat ik een optreden had met mijn zang- en pianoles. Het ging wel redelijk voor mijn doen maar ik kreeg echt heel erg lieve reacties van het publiek. Denk hierbij aan een 12-jongetje dat op je afkomt om te vragen waarom je niet meedoet aan the Voice of Holland. Ahw!

In de loop van de week volgen er nog zeer veel foto’s van Rome en misschien zelfs een filmpje van mijn sublieme optreden (stel er niet te veel van voor, het was een publiek van 50 mensen), maar ik weet nog niet of ik dat aandurf. Nu ga ik naar school en daarna slapen en daarna mijn 260 openstaande bloglovin’-posts lezen. Ciao!

12 thoughts on “Back in town jwz

  1. Linda

    Fijn dat het leuk was in Rome! Ik wil daar ook heel graag heen :) Ik ben benieuwd naar de foto’s en ook naar het filmpje van je optreden. Ik zeg doen, post hem gewoon :) Lief van dat jongetje. Veel plezier met slapen hè chicka, jwz (om even in de trant van je artikelkopje te blijven, niet dat je denkt dat ik in een volslagen idioot ben veranderd in de tijd dat je in Rome zat)

    Trouwens, ik houd een give away op mijn blog, je kunt nog steeds meedoen. Als je al meedoet: wat leuk! Als je nog niet meedoet: breng daar verandering in ;) » http://letsdothepenguin.blogspot.com/2012/04/bron-het-is-de-bedoeling-dat-je-ooit.html#comment-form

  2. mijntypemachine

    Ah wat lief van dat jongetje! Ben benieuwd naar de foto’s en naar het filmpje :)

  3. Kinga

    Ah wat lief van dat jongetje, schattig zeg! Ik ben benieuwd naar de foto’s & je filmpje (ik hoop dat je het aandurft) en succes met uitrusten!

  4. Leonie

    Ooooh, memories! Ik ging in de derde naar Rome, dat was toen ook echt de leukste week van mijn leven, haha. Snel met die foto’s hooor!

  5. Myrthe

    Awesome! Ik krijg hierdoor zoveel zin in mijn Romereis over 2 weken, jeujjjj! Ik wil aaaaaaalle foto’s zien (ok, alle uitgezochte foto’s) natuurlijk :)

Geef een reactie

